|
Blue Vikings DEBATFORUM
|
| Vis foregående emne :: Vis næste emne |
| Forfatter |
Besked |
lakris

Indmeldt: 27. jul 2005 Indlæg: 1107 Geografisk sted: Nordpolen
|
Skrevet: Tirs mar 09, 2010 5:56 pm Emne: |
|
|
No Shit Sherlock _________________ LS = Stemning |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
2 hands prospect

Indmeldt: 20. aug 2007 Indlæg: 584
|
Skrevet: Ons mar 10, 2010 10:48 am Emne: |
|
|
nu da vi er ved efterlysningerne, vil jeg gerne efterlyse min koreanske au pair pige Ning. sidste gang jeg så hende er 14 dage siden og jeg er nu ved at blive småbekymret, da der er begyndt at blive rodet herhjemme, børnene er ikke blevet hentet fra skole i 10 dage nu og jeg har levet af pulver kartoffelmos i lige så lang tid. hvis i ser eller hører noget bed hende venligst kontakte mig.
hun ser sådan her ud:
 _________________ Lyngby min opvækst, min ungdom, min fremtid! |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
VonÄnd

Indmeldt: 13. mar 2006 Indlæg: 544 Geografisk sted: 2200
|
Skrevet: Tirs maj 04, 2010 10:33 pm Emne: |
|
|
| 2 hands prospect skrev: | nu da vi er ved efterlysningerne, vil jeg gerne efterlyse min koreanske au pair pige Ning. sidste gang jeg så hende er 14 dage siden og jeg er nu ved at blive småbekymret, da der er begyndt at blive rodet herhjemme, børnene er ikke blevet hentet fra skole i 10 dage nu og jeg har levet af pulver kartoffelmos i lige så lang tid. hvis i ser eller hører noget bed hende venligst kontakte mig.
hun ser sådan her ud:
 |
Har fundet Ning, hun er desværre ikke i så godt behold (i forhold til det foto du har brugt).. Jeg har låst hende inde i min kælder, du kan bare komme og hente hende hvis du har lyst..
Har et nyt billede af hende taget for et par timer siden:
Hun så sådan ud da jeg fandt hende.. _________________ Tak til de gamle, vi er der nye. De gamle var gode, men vi er for syge! |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
lakris

Indmeldt: 27. jul 2005 Indlæg: 1107 Geografisk sted: Nordpolen
|
Skrevet: Ons maj 05, 2010 7:10 am Emne: |
|
|
 _________________ LS = Stemning |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
|
|
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke rette dine indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke stemme på afstemninger i dette forum
|